19. Festiwal Górski w Lądku Zdroju.

18-21.09.2014 Lądek Zdrój

Właśnie wczoraj wróciłem z Lądka. Na Festiwalu Górskim byłem od środy i żal było wyjeżdżać, tym bardziej że atmosfera wspaniała a najwięksi "ludzie gór", dopiero się zjeżdżali... Ale i tak było miło poznać osobiście Ryśka Pawłowskiego, spotkać ekipę z "npm", Wojtka "Kaniona" Grzesioka, Gosię Szumiec z biura organizacyjnego Festiwalu, Maćka Sokołowskiego, Zbyszka Piotrowicza i wielu innych A czy moja wystawa się podoba i wpasowała się w klimat Festiwalu? Nie mnie oceniać ale mam nadzieję że choć kilku osobom się podoba... W środę, wykorzystałem nawet pogodę i własnym rowerem pojechałem pozwiedzać okolicę :)

Wystawa w Kinoteatrze w Lądku.

W sumie 60 fotografii górskich...

Korzystam z pięknej pogody, wsiadam na rower i docieram w to niezwykłe miejsce...

Zestaw VIP zawiera: identyfikator upoważniający do wejścia wszędzie podczas Festiwalu (prelekcje, spotkania, imprezy integracyjne itp.), koszulkę festiwalową i program Festiwalu...

...
 

Komentarze

Popularne posty