Bukowina - Podszkle. Czyli jak odkryłem nowe miejsce z widokiem...

 1.11.2020 Bukowina - Podszkle na Podhalu.


       Rejon na granicy Orawy i Podhale odkąd pamiętam był dla mnie miejscem wyjątkowym... Często jeździłem w okolice Piekielnika ale tym razem postanowiłem pojechać nieco dalej... Przede wszystkim dlatego, że w Piekielniku byłem poniżej mgieł i chciałem znaleźć miejscy z którego będę mógł zrobić zdjęcia... Jeździłem dość długo aż w końcu...

      Trafiłem do Podszkla. Ale to nadal było zbyt nisko... Cudowne mgły ale za nisko... Wyjechałem więc nieco wyżej i... już wiedziałem, że na pewno tu wrócę :) Cudowne mgły dolinach, kolory jesiennej natury, Tatry w oddali i "lasery"... Można by rzec - prawdziwy raj dla fotografa! :)











15.11.2020

            ... wiedziałem, że tam wrócę ale nie myślałem, że tak...szybko :) Tym razem czekał mnie nieco inny poranek ale również musiałem wyjechać ponad mgły...






 


Komentarze

Popularne posty