Kalendarz od firmy Yuupi.



         Od pewnego czasu współpracuję z firmą Cyfrowafoto.pl a od niedawna, z kolejnym ich "dzieckiem" czyli z firmą Yuupi. I to właśnie współpracę z tą ostatnią, rozpocząłem od wydruku kalendarza na 2019 rok...
Firmę Cyfrowafoto.pl zawsze traktowałem bardzo poważnie ze względu na ich profesjonalne podejście do klienta (nawet indywidualne). Jakość wydruków zawsze mnie i moich klientów zadowalała. Dlatego, szukając firmy która w tym roku wydrukuje mój autorski kalendarz na rok 2019, zdecydowałem się na wybór Yuupi.pl
Dlaczego i czy spełnili moje oczekiwania? Na stronie yuupi.pl wszystko jest bardzo czytelne. Są gotowe szablony by zaprojektować własny kalendarz. Wybór jest naprawdę bardzo imponujący. I to nie tylko kalendarzy... Osobiście zdecydowałem się na pionowy kalendarz A3 +, 13 kartkowy na w miarę sztywnym papierze. Wszystko pięknie połączone na spirali. Odwzorowanie kolorów miło mnie zaskoczyło choć może zdjęcia są nieco jaśniejsze niż w rzeczywistości ale to zapewne "wina" użytego papieru oraz technologii druku. Kalendarz jest bardzo czytelny, z zaznaczonymi ważnymi datami (można dowolne daty zaznaczać jako "ważne" samemu, w momencie projektowania kalendarza). Osobiście jestem z wydruku bardzo zadowolony i uważam że ma bardzo dobry stosunek jakości do ceny.














Komentarze

Popularne posty