Ponidzie. Zimową porą...

7-8.02.2019
Ponidzie - magiczna kraina.

                  Na Ponidzie jakoś nigdy nie było mi po drodze... Kiedy jednak jakiś czas temu zaczęły pojawiać się zapytania "kiedy warsztaty na Ponidziu?", nie mogłem pozostać obojętny...
Pierwsze prowadzone przeze mnie warsztaty fotograficzne odbędą się w terminie 29-31.03.2019 (informacje i zapisy). Mimo iż Ponidzie najpiękniej prezentuje się właśnie wiosną, postanowiłem zrobić rekonesans wielu najciekawszych miejsc właśnie zimą... Choć śniegu już tam praktycznie nie ma... Kraina bardzo mnie urzekła i do złudzenia przypomina Morawy w Czechach czy włoską Toskanię... Zresztą zobaczcie sami...

Grodzisko Stradów o wschodzie słońca...

Grodzisko Stradów.

Bardzo charakterystyczna droga przy Grodzisku w Stradowie.

Stradów.
Kręta droga to jeden z najbardziej charakterystycznych punktów widokowych Ponidzia.

Takie widoki nie należą w tym regionie do rzadkości...

Nawet w południowym świetle wygląda to bardzo ciekawie...
Most kolejki wąskotorowej w Skrzypiowie. W oddali widać pierwsze zabudowania Pińczowa...

Staw w Skrzypiowie.

Staw w Skrzypiowie.

Umianowice. Torowisko kolejki wąskotorowej.
Takie "cuda" można znaleźć w Nidzie...

Rzeka Nida.

... Nida...
Most na Nidzie...

Most na Nidzie...

Most na Nidzie przed zachodem słońca...

Okolice Umianowic o zachodzie słońca...

Komentarze

Popularne posty