Góra Ludwiki

25.04.2015 Góra Ludwiki nad Jordanowem.

Jakiś czas temu kolega ze Spytkowic wspomniał mi o Górze Ludwiki. Szczerze, nie miałem pojęcia o jej istnieniu a o widokach z niej już nie wspomnę... Tak czy inaczej - dzięki Rafale!

Pobudka, jak to zwykle u mnie bywa - w środku nocy... 
Jadę przez Białkę, Jordanów i tu kierując się na Toporzysko, odbijam na południe w kierunku Góry. Docieram jak zwykle... za wcześnie :) Do wschodu słońca jest ponad godzinę... 
Pięknie widać stąd Tatry, Babią Górę, Luboń Wielki i Jordanów oraz Spytkowice. 
Warunki fotograficznie nie były najlepsze ale wiem już że muszę tam wrócić niebawem... :)

Góra Ludwiki 653 m. 4.50 a więc jakieś 40 minut przed wschodem słońca... Przy pięknej pogodzie można na godzinę przed wschodem, podziwiać kolorki na niebie...

...

Jordanów o tej porze jeszcze śpi...

... i tylko dym z pobliskich kominów tworzy klimat poranka...

Tatry na horyzoncie...

I Babia Góra (1725 m) z nieco innej perspektywy... Wg mnie bardzo ciekawie stąd wygląda...

Babia Góra i Mała Babia (po prawej), jeszcze w nieco zimowej szacie...

Tatry Bielskie i Wysokie w pięknej porannej odsłonie... A Spytkowice jeszcze uśpione...

Promienie słońca wstającego za Luboniem Wielkim, pomału oświetlają Górę Ludwiki i Babią...

...

Bonus :) Jak to mam w zwyczaju, staram się zawsze pokazać że byłem tam na pewno a nie ściągnąłem zdjęć z internetu :)
 
 

Komentarze

Popularne posty