Kalendarz ścienny 13 kartkowy...

Od kilku lat wydaję kalendarze ze zdjęciami, które sam wykonuję. Zawsze szukam firmy, która oferuje wysoką jakość wykonania za rozsądne pieniądze. W tym roku postanowiłem wydrukować je w polskiej drukarni cyfrowej Colorland.
Tak naprawdę nigdy nie wiadomo, nie mając próbek, na jakim papierze dostanę wydruki, i przede wszystkim - na czym najbardziej mi zależy, czy kolorystyka zdjęć zostanie zachowana. Zaryzykowałem i...wybrałem fotokalendarz w formacie A3 pion, 13-stronnicowy (okładka + 12 miesięcy), na satynowym papierze o gramaturze 160 g. Całość spięta białą, minimalistyczną spiralą z zawieszką, co ułatwia zmianę kart w kalendarzu i umożliwia zawieszenie go w dowolnym miejscu. Jestem bardzo zadowolony z jakości wydruku (zachowania właściwej kolorystyki zdjęć), możliwości dodawania własnych dat i świąt i dodatkowego miejsca na własne notatki.
Wszystkim, którzy chcieliby w przyszłości zamówić taki fotokalendarz z własnymi zdjęciami online gorąco polecam firmę Colorland. Udało mi się załatwić kod rabatowy – wpisując w koszyku przy finalizacji zamówienia kod SOSNICKIA4PION fotokalendarz A3 pion zakupicie w cenie 20 zł/szt. (zamiast 35 zł). Kod jest wielokrotnego użytku (nielimitowany) i ważny do końca 2019 r. 

kalendarze ze zdjęciami 2020

krajobraz światłem malowany

fotokalendarze A3

kolorystyka zdjęć

zdjęcie wschodu słońca

okładka kalendarza

jakość wydruku

kolaż zdjęć na okładce

komplet fotokalendarzy Colorland

satynowy papier

własne daty i święta

karta z kalendarza
 

Komentarze

Popularne posty