Zachód słońca z Trzech Koron

30.12.2012 Trzy Korony - Pieniny
Przełęcz Osice (szlak niebieski) - Kozia Góra - Macelak - Przełęcz Trzy Kopce - Przełęcz Szopka - Okrąglica (Trzy Korony) - Przełęcz Osice

W przedostatni dzień roku wybrałem się na zachód słońca na Trzy Korony. Szlaki oblodzone (raczki były niezbędne!) choć widząc w jakim obuwiu ludzie wchodzili na Okrąglice... Pozostawię to bez komentarza.
Dotarłem za wcześnie pod Okrąglicę i musiałem odczekać ponad godzinę aż tłumy się "przewalą"... Ale akurat to mi odpowiadało gdyż zachód miał być około 15.30 i miałem nadzieję że właśnie o tej porze turystów już nie będzie. I tak też było:) Kiedy wchodziłem na platformę widokową, ostatnie 4 osoby właśnie z niej schodziły... Przez kilka minut byłem więc sam podziwiając piękną panoramę na tatrzańskie szczyty oraz Beskid Sądecki, Gorce, Pieniny, Orawę... Potem na szczyt dotarły 3 przesympatyczne turystki:)



















 

Komentarze

Popularne posty