Przełom Białki o wschodzie słońca...

8.08.2018
Nowa Biała - Przełom Białki (Obłazowa)

             Na zachodzie słońca byłem na Przysłupie Miętusim w Tatrach, fotografując wierzbówkę kiprzycę. Noc spędziłem na Łapszance, próbując sfotografować drogę mleczną, potem nocleg w samochodzie i wschód słońca na Przełomie Białki...
Obłazowa. 40 minut przed wschodem słońca...

Przełom Białki z Gorcami w oddali...

Przełom Białki.
Nad Gorcami coraz bardziej kolorowo...

Widać stąd Lubań z wieżą widokową...

... oraz Tatry w całej okazałości...
...

Nad Przełomem i Tatrami coraz więcej różowych chmur...

Przełom Białki.
Widać stąd także przekaźnik na Przehybie w Beskidzie Sądeckim...

...

Klimatyczne mgiełki...
... i pomału zaczynają być widoczne "lasery". Tak nieśmiało by za chwilę...

... pokazać co potrafią :)
Nim trafiłem na Przełom Białki, byłem na Łapszance...
Droga mleczna...
Fotografia nocna nie jest moim "konikiem" ale staram się coś z tym zrobić... :)
Słońce coraz wyżej a ja muszę wracać...


Komentarze

Popularne posty