Makowska Góra nad Makowem Podhalańskim.

8.09.2017 Makowska Góra.
 
                    Jak to często u mnie bywa, o wschodzie słońca miałem być zupełnie gdzie indziej :) Nie wiem czy zmiana miejsca się opłaciła ale nie miałem wyjścia, gdyż obudziłem się zbyt późno :)
20 minut jazdy samochodem ode mnie, jest miejsce które bardzo lubię... Punkt widokowy na Tatry, pasmo Polic i Babią Górę. Takie "rezerwowe" miejsce jak nie mogę iść w góry... Polecam wszystkim bo wysiadamy z samochodu i od razu możemy działać.

Makowska Góra. Spojrzenie o świcie, w stronę Tatr...

Słońce już wstało ale bardzo nieśmiało podświetla tatrzańskie szczyty...

Most na Białce.

Tatry i pasmo Polic...
Dopiero 40 minut po wschodzie, w miejscu gdzie stoję pojawia się światło...

... coraz śmielej wpada też w doliny...

A światło pojawiło się w momencie kiedy byłem już spakowany i chciałem wracać...

Zawsze warto zaczekać!


Komentarze

Popularne posty