Koskowa Góra.

03.06.2016 Koskowa Góra (Beskid Makowski)

Od blisko miesiąca, praktycznie codziennie widziałem na kamerach że są mgły. Na Orawie, na Podhalu, w Pieninach... Niestety, nie dałem rady nigdzie jeździć gdyż mój teleobiektyw trafił do serwisu a bez niego ciężko... Można fotografować szerokimi kątami ale jednak tele jest moim ulubionym narzędziem pracy. Nie wrócił z serwisu ale w między czasie udało mi się nabyć Sigmę 50-500 i postanowiłem ją sprawdzić, właśnie na Koskowej Górze...

Kapliczka pod Koskową Górą.

Są chmurki, mgły i widać kolorki - to lubię najbardziej :)

Po wschodzie słońca na zachodzie zrobiły się kolorki...
Beskid Mały tonie w mgłach...

Wiosna w pełni...

Pola zaorane...

Polica i Babia Góra...
...

Uwielbiam takie klimaty...

...

...
Na takie mgiełki mogę patrzeć, patrzeć i patrzeć...

...

Droga do...
Raz jeszcze spojrzenie na Babią...

Okolice Bieńkówki...

... w porannych mgiełkach...
 

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty