Piekary k/Krakowa.

5.12.2016 Piekary k/Krakowa.
 
                        Tyniec to jedno z moich ulubionych miejsc. Klasztor Benedyktynów w Tyńcu - ukochany. 
Korzystając z okazji że weekend spędziłem w Krakowie a rano jadę do Skawiny, postanawiam odwiedzić to miejsce. Jest bardzo mroźny poranek...
 
Kiedy mieszkałem w Krakowie bardzo lubiłem tutaj przyjeżdżać. Ze względu na niezwykły klimat tego miejsca. Pamiętam że jeszcze jako ministrant, bardzo często jeździliśmy tutaj z księdzem na ognisko. W pobliże klasztoru, nad Wisłę. 
Pamiętam też że tutaj modliłem się gdy były problemy ale też wtedy kiedy wszystko było w jak najlepszych porządku. Dla mnie to naprawdę wyjątkowe miejsce... 
Potem, odkryłem "drugą stronę rzeki", czyli Piekary. To stąd jest najpiękniejszy widok na Opactwo. To stąd jest najwięcej fotografii, przedstawiających klasztor. To jest z moich miejsc...
 
Zakole Wisły w Piekarach. W oddali widać kominy elektrowni w Skawinie.

Klasztor w Tyńcu, o świcie, w czasie porannej mgły lub... smogu.

Spojrzenie na wschód...

Miejsce jest niezwykle klimatyczne...

Zderzenie zimna z ciepłem...

...

I jak tu nie zakochać się w tym miejscu, widoku?
 

Komentarze

Popularne posty