Grodzisko Stradów.

30.07.2018
Grodzisko Stradów.

            Ponidzie to kraina którą miałem zamiar odwiedzić już dawno... Od dawna myślałem o Grodzisku w Stradowie. Gdzieś, kiedyś natrafiłem na zdjęcia z tego miejsca i urzekła mnie ta niezwykła, malowniczo wijąca się droga między polami...
Jako, że nadarzyła się okazja by wybrać się w tamten rejon, postanowiłem to wykorzystać. 130 km samochodem w jedną stronę - dla mnie żaden problem :) O samym Stradowie możecie przeczytać tutaj.

Kiedy jechałem, większa część nieba była zakryta przez chmury. Momentami padał deszcz. Nie zabrałem ze sobą (zapomniałem!) nic przeciwdeszczowego. Ale miałem szczęście gdyż jak dotarłem na miejsce to deszcz przestał padać. Zostawiam samochód na parkingu przy Grodzisku w Stradowie i ruszam dalej pieszo. Wejście na górę zajmuje z parkingu całe... 5 minut. I nawet nie ma gdzie się zmęczyć... Już dziś zapraszam na warsztaty fotograficzne na Ponidziu, wiosną 2019 roku :)

Nie marzyłem nawet, że taki spektakl będę mógł zobaczyć tego wieczora...
Charakterystyczna i niezwykle malownicza droga... Krajobraz jak z bajki... No może gdyby nie ten asfalt...

Taka malownicza chmura przez dłuższy czas przysłaniała mi słońce...

Ścieżka po Grodzisku...
...

Panorama z Grodziska złożona z 8 pionowych zdjęć.

Droga ku...
Pomału robi się coraz jaśniej...

I słońce zaczyna operować na Grodzisku...

Cudowna, letnia kolorystyka na kilka chwil przez zachodem słońca...
Słońce jest już coraz niżej...

Spojrzenie w stronę wsi Stradów...

Stradów.
Stradów z widocznym zabytkowym, drewnianym kościołem pw. św. Bartłomieja Apostoła.

Myślę że to wymarzone miejsce na malarskie plenery - pejzaże... Ja do tematu też starałem się podejść malarsko...

...
Ehhh... ta malownicza droga...

...

Ostatnie ujęcia...
... i pora wracać. Ale wiem, że niebawem (pewnie jesienią...), znów tutaj będę...

Komentarze

Popularne posty